AnsökAN: Mekatronikingenjör

Fyll i dina uppgifter i nedanstående ansökningsformulär.

Så här fyller i ansökan

Gymnasiebetyg:
Grundläggande gymnasiekompetens är ett krav för att få starta utbildningen. Bifoga dina fullständiga gymnasiebetyg här.

Eventuell Kompletterande gymnasiekompens:
Har du inte alla underlag tillgängliga just nu kan du komplettera dessa vid ett senare tillfälle. Det gäller t.ex. dig som tar studentexamen till sommaren som kan bifoga senaste betyg här och komplettera med fullständiga gymnasiebetyg senare. Beskriv isåfall vad du behöver komplettera i fritextrutan.

Eventuellt Ansökningsbrev / Arbetsintyg:
Saknar du behörighet, men vill söka ändå. Då bifogar du ett ansökningsbrev eller arbetsgivarintyg. Ansökningsbrevet kan innehålla dina intressen och kunskaper inom området. Om en utbildningsomgång inte har tillräckligt många behöriga sökande får vi ta in några studenter som saknar behörighet. Detta behöver du endast ladda upp om du saknar behörighet.

Fritextruta:
Går du på gymnasiet nu och inte hinner få dina slutbetyg innan sista ansökningsdag. Bifoga ett betygsdokument, och skriv i textrutan att du kommer komplettera senare.

Information

Vill du veta mer om vår utbildning eller har frågor kring hur du ska fylla i ansökan? Kontakta utbildningsansvarig, Sara Kaldenberg, genom att skicka ett E-post till sara.kaldenberg@autoelec.se

Hitta till våra utbildningslokaler

Adress: